Verkkokaupan toimitusehdot

Päivitetty 17.11.2023

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Arctic International Oy y-tunnus: 2187956-0. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. SuperJymy Oy on ulkoistanut verkkokauppatoiminnan, fanituotteiden myynnin sekä lipunmyynnin kumppanilleen Arctic International Oy:lle.

Yrityksen tiedot 

Verkkosivut omistaa ja niitä hallinnoi:
Arctic International Oy
Salmelantie 43 E 2,
88600 Sotkamo
Suomi

Suomalainen Y-tunnus:2187956-0

ALV-tunnus: FI21879560

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Sähköposti: info@jymykauppa.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.jymykauppa.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• viitenumeron
• laskun loppusumman

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu OP Payment Servicen sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita päivittäin. Normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Pääsyliput toimitetaan tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen heti maksusuorituksen jälkeen.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, ja pakettia voi seurata lähetystunnuksella, mikä toimitetaan tilausvahvistuksen yhteydessä sähköpostitse. HUOM! LIPPUTUOTTEET TOIMITETAAN AINA AINOASTAAN SÄHKÖPOSTIIN.

Lipputuotteet ja tapahtumien peruuntumiset

Kaikkiin lipputuotteisiin sisältyy palvelumaksu ao. taulukon mukaan. Mikäli tapahtuma johon olet ostanut lipun peruuntuu, palautamme lipun arvon palvelumaksulla vähennettynä. Esimerkiksi 55€ maksaneesta lipputuotteesta palautamme peruuntumisen yhteydessä 51,50€ asiakkaalle.

Palvelumaksut:

  • alle 25 euron lipuissa 2,50 euroa.
  • 25,01–50 euron lipuissa 3,00 euroa
  • 50,01–75 euron lipuissa 3,50 euroa
  • 75,01–100 euron lipuissa 4,00 euroa

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. HUOM! Lipputuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• sekä kopio Jymykaupan tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Arctic International Oy
Salmelantie 43 ovi E 2
88600 Sotkamo

Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilauksessa käytetylle maksutavalle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Fyysisten tuotteiden palauttaminen on asiakkaalle maksutonta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@jymykauppa.fi tai postitse:

Arctic International Oy
Salmelantie 43 E 2,
88600 Sotkamo

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tapahtumalippujen hintaa ei palauteta asiakkaalle jos tapahtuma tai joku sen artisti peruu tulonsa.

Arctic International Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Arctic International Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Arctic International Oy käyttää asiakastietoja täsmämarkkinointiin.