Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.5.2021 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Outlet Factory Oy y-tunnus: 2732126-9. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. SuperJymy Oy on ulkoistanut verkkokauppatoiminnan, fanituotteiden myynnin sekä lipunmyynnin kumppanilleen Outlet Factory Oy:lle.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.jymykauppa.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• viitenumeron
• laskun loppusumman

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu OP Payment Servicen sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2196606-6

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita päivittäin. Normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Pääsyliput toimitetaan tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen heti maksusuorituksen jälkeen.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, ja pakettia voi seurata lähetystunnuksella mikä toimitetaan tilausvahvistuksen yhteydessä sähköpostitse. Lisätietoja DHL:n pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.dhl.com/fi/ HUOM! LIPPUTUOTTEET TOIMITETAAN AINA AINOASTAAN SÄHKÖPOSTIIN.

Lipputuotteet ja tapahtumien peruuntumiset

Kaikkiin lipputuotteisiin sisältyy palvelumaksu ao. taulukon mukaan. Mikäli tapahtuma johon olet ostanut lipun peruuntuu, palautamme lipun arvon palvelumaksulla vähennettynä. Esimerkiksi 55€ maksaneesta lipputuotteesta palautamme peruuntumisen yhteydessä 51,50€ asiakkaalle.

Palvelumaksut:

  • alle 25 euron lipuissa 2,50 euroa.
  • 25,01–50 euron lipuissa 3,00 euroa
  • 50,01–75 euron lipuissa 3,50 euroa
  • 75,01–100 euron lipuissa 4,00 euroa

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. HUOM! Lipputuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• sekä kopio Jymykaupan tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Outlet Factory Oy
Salmelantie 43 ovi e2
88600 Sotkamo

Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilauksessa käytetylle maksutavalle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Fyysisten tuotteiden palauttaminen on asiakkaalle maksutonta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@jymykauppa.fi tai postitse:

Outlet Factory Oy
Salmelantie 43 E 2,
88600 Sotkamo

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tapahtumalippujen hintaa ei palauteta asiakkaalle jos tapahtuma tai joku sen artisti peruu tulonsa.

Outlet Factory Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Outlet Factory Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Outlet Factory Oy käyttää asiakastietoja täsmämarkkinointiin.